diumenge, 26 d’agost del 2012

Cap de setmana a Pals

Aprofitant que ens queden bastants campingcheques, i que als nens el tema càmping els va força (per poder anar a voltar sols, per les activitats, per les piscines...), anem a passar aquest cap de setmana cap a la Costa Brava. A més, amb la calor que fa, tenir connexió a 220V ens permetrà tenir l'aire condicionat encès 24 h al dia.

El càmping escollit és l'Interpals, a la Platja de Pals.

Com que la Gemma està de vacances, i volem sortir molt d'hora per estalviar-nos les cues, vaig a la feina pel matí amb un company que viu al costat de casa.

La Gemma em recull a la feina a les 15:15h, i tirem cap amunt. Evitem autopista, com quasi sempre.

La pujada va molt bé, gens de cua, i anem cap al càmping. Check-in, i ens posen en una zona allunyada de recepció i de les piscines, però en principi tranquil·la (algun soroll de l'edifici del darrera del càmping...).
Tenim una bona caminadeta, en pujada, per arribar, però hi estem bé.

Baixem a comprar quatre coses al super, que és força gran, i després, a la piscina!

Aquesta és la normal (amb la part per nens a l'esquerra):

I aquesta és calenteta i té bombolles. En principi posa que a partir de 12 anys, però hi ha nens de totes les edats:

Tornem cap a la parcel·la, centrada a llà al fons podeu veure "la iaia":

Baixem cap a la zona de baix de tot. Hi ha unes tirolines i ponts de mico, etc. per jugar els nens, els encanten:

De tornada, em quedo a xerrar amb uns d'una AC amb adhesiu d'acpasion, tenen el nick ARIS a la caputxina, i mirant qui són veig que hem coincidit a Disneyland Paris, encara que no ens haguem vist.

Arribo a l'auto a l'hora de sopar, i després, a dormir.

Dissabte pel matí, cap a la platja. Des de l'entrada del càmping hi ha 400 m, un passeig, passant per botiguetes on "clitxem" una samarreta amb una furgo T2...

Platja amb dutxes:

Cap al nord es veu la zona de la Gola del Ter on vam estar al juliol un cap de setmana, i el Montgrí i les Medes al fons:

La Gemma i els nens jugant amb les pales que vam comprar ahir al càmping:

Tornem cap al càmping,

Amb una passada per la piscina per acabar-nos de dessalar :-)

Dinar sota el tendal:

I per la tarda tornem a baixar.

A la zona de botiguetes la Judit vol fer-se una trena:

Què guapa!  :-)

En tornar, banyet a darrera hora:

I a sopar ràpid, que després cal tornar a baixar per veure els titelles (al final és més "espectacle" que "titelles", però encara que nosaltres el trobem molt fluix, als nens els agrada molt...)

Diumenge pel matí, vaig a comprar pa, croissants, mentre la Gemma fa xocolata desfeta, i fem un esmorzar "de diumenge":

A les dotze, més o menys, baixem a la platja. De camí aprofito per fer unes fotos a la T2 anglesa tan xula que hi ha al càmping:

I de tornada de la platja, piscina per acomiadar-nos:

Aquest cop estem una bona estona a la que està calentona, fa una mica de fresca i s'hi està més bé que a la normal:

En teoria, diumenge pel matí hem de deixar el càmping, però ens deixen quedar fins el migdia sense problemes.

Recollim totes les coses, i arrenquem per dinar ja de camí.
No sabem on parar, i a Vidreres decidim entrar al poble i buscar o preguntar. Només arribar a les primeres cases, veiem un rètol indicant una pineda, i com que volem ombra, cap allà anem.

Ens trobem que la pineda té fins i tot barbacoes i taules de picnic, cuinem a l'auto, però ho portem tot sota els pins, on dinem la mar de bé, amb una mica de fresca i tot.

I ja només falta fer la resta de camí fins a casa, d'una tirada, evitant l'autopista de peatge. Paradeta a l'àrea de Santa Perpètua, per descàrrega i càrrega d'aigües, i cap a casa a esperar el proper cap de setmana!

Totals: 29 sortides i 13134 kms fets, a una mitjana de 1,61 sortides i 727 km al mes, i 72 nits passades a la nostra segona caseta :-)