dilluns, 2 de febrer del 2015

Cau de Bruixes a Centelles 2015

Com cada any, se'ns presenta el cap de setmana del Cau de Bruixes bastant complicat. Jo tinc un taller de gospel divendres, fins les 20:00h, a Barcelona, i la Judit té trobada de hip-hop dissabte al migdia.

Dedicim que en Jan i jo pugem a Centelles quan acabi jo del taller, i la Gemma i els petits pugen dissabte quan acabi la Judit.

Divendres, 30 de gener de 2015

Ens trobem amb en Jan al Centre Parroquial de Sarrià, a les vuit, hora en que acaba el taller de gospel amb el Ramon Escalé, organitzat per The Wheels Gospel Choir. Pugem cap a casa en tren, d'allà a l'auto en cotxe, i ràpid cap a Centelles, on ens trobem amb una colla per sopar a Can Pequeño. Xerrem una estona, i després xino-xano cap a les autos (o cap a casa els "aborígens" :) )

Dissabte, 31 de gener de 2015

Avui toca matinar. No, és broma. Toca dormir fins que se'ns acabi la son :)
En Jan i jo ens llevem amb calma, esmorzem, dutxes, etc. i ens quedem a l'auto fins l'hora de dinar, estudiant i llegint. Jo faig una visita ràpida a en Luís (Canbasc al foro d'acpasion) i l'Anna, per saludar-los. De pas vaig veure les darreres "obres" que el Luís ha fet al bany de l'auto, ja ha renovat el 75% de l'auto :)

Torno, i en Jan i jo dinem, amb vistes al Montseny:

En acabar, arriben la Gemma i els petits, en cotxe.

Ens disfressem de bruixa (no tots, la Gemma i en Jan no).

En aquesta estona arriben en CarlosK75 i la Esther, amb l'Alba. Després de saludar-los, acabem de preparar-nos, i anem tots cap al centre del poble.

Avui intentem batre el récord Guiness de gent disfressada de bruixa, hem de ser més de 1706 "bruixes i bruixos".

La bruixa més guapa de totes :)

En arirbar-hi no som molts, però van arribant... i arribant... i arribant...

Ja hi som tots? Doncs a fer fotos amb un dron, i recomptar!

Som 1808, i hem batut el récord :)

Tornem cap a l'auto, per entrar una mica en calor i poder sortir ja de nit.

Aquest any hi ha menys autos que l'any passat, però tot i això, deu n'hi dó!

A les vuit hem quedat al centre però arribo a dos quarts perquè abans de marxar he d'arreglar una peça del llit del Marc. Només sortim la Judit i jo, en Marc té por, la mare es queda amb ell, i en Jan surt més tard pel seu compte.

Ens trobem amb l'Eva i en David, i, després de comprar-me un entrepà de botifarra a la plaça (la resta ja han sopat), veiem l'espectacle.

No vaig fer gaires fotos... però va estar molt bé, força original i ben fet, tubs metàl·lics ballant, noies fent coses penjades d'una cinta o d'una corda, noies ballant, i alguns pesonatges conduïnt la història

D'allà, a la elecció de la bruixa de l'any, davant l'església, i llavors tornada cap a la plaça. Abans del correfoc, però, entrem a la cafeteria per fer uns Cacaolats/cafès amb llet calents (excepte algun no-fredolic que va optar per la Voll Damm :D).

Correfoc, amb molt de fred però ritme de tambors per ballar i fer-lo passar una mica!

I, en acabar, cap a l'auto, sense passar pels calls on hi ha els ensurts, la Judit no en vol.

Diumenge, 1 de febrer de 2015

Avui tampoc toca matinar. A les 10:08 sona el primer nen, i ens llevem.

La Gemma és la primera en dutxar-se, i mentre anem fent els demés, baixa a la furgoneta del forner a comprar croissants, coca, i uns brioixos de xocolata boníssims.

Després, deixem el jan estudiant, i fem una mica d'esport al camp de futbol que hi ha aquest any a una de les terrasses:

La Gemma prepara dinar pels dos petits mentre ordeno el garatge de l'Elna, i quan baixen l'Eva i en David, marxem tots cap a dinar a La Llavina. Hi anem amb el cotxe, és més fàcil aparcar i ja tornarem a buscar l'auto.

La gent, al fons, preparada per veure funcionar els invents moguts per l'aigua:

Dinem molt bé, com cada any, i la fem petar una bona estona.

Finalment, arriba l'hora d'anar cap a casa... passem a buscar l'Elna, i cap a Sant Cugat: en Jan i jo passant per l'àrea a buidar i per l'aparcament a canviar l'Elna pel Polo, mentre la Gemma i ens petits van directes.

Gràcies als amfitrions per la organització, i a tots amb els qui hem estat, per la bona companyia!

Totals Elna: 36 sortides i 21087 kms fets, a una mitjana de 1.70 sortides i 998.20 km al mes, i 98 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Totals Iaia: 43 sortides i 17337 kms fets, a una mitjana de 2.06 sortides i 832 km al mes, i 101 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Totals Iaia+Elna: 79 sortides i 37249 kms fets, a una mitjana de 1.88 sortides i 887.76 km al mes, i 199 nits passades a la nostra segona caseta :-)

1. Moltes gràcies a totes aquestes bruixes vingudes d'arreu, que han fet possible que s'aconseguís el Guinness, a més de gaudir de la bona companyia !