diumenge, 4 de gener del 2015

Port Aventura - Trobada gent acpasion

El tió ens ha cagat un val de 2 dies d'estada a l'àrea i entrades pels 5 a Port Aventura! :)
En xiliwili i família, d'acpasion, han organitzat tota la trobada (gràcies, si ho llegeixes!)

Divendres, 2 de gener de 2015

Som-hi!

Pel matí tenim un munt de coses a fer, o sigui que sortim per la tarda.  Anem a buscar l'Elna, i agafem l'autopista fins a Torredembarra, enllaçant amb la A7 fins a Port Aventura.

Arribem a l'àrea, som dels darrers!

A la entrada fem uns minuts de cua:

I entra la Gemma i li donen les polseres (per travessar l'hotel Gold River en accedir al parc) i les entrades.

Aparquem, i engeguem el gas.

Vaig a saludar els organitzadors, i torno cap a l'auto.

En fer servir l'aigua, però....  no n'hi ha!

Però si acabem d'omplir en sortir de l'aparcament!!!

Uns segons de pensar, i reacciono... aquests dies ha fet molt de fred, i segur que ha saltat alguna nit la protecció anti-gel del boiler... devem haver perdut tota l'aigua pel camí!!!

Moc l'auto, i omplo a un dels diversos llocs que hi ha per buidar i omplir. Estan molt bé i n'hi ha molts!

Torno a aparcar, i connecto a 220V (hi ha endoll per a cada plaça d'aparcament).

Ara sí, podem sopar les nostres crêpes!

Una estona de jocs de taula, i a dormir.

Dissabte, 3 de gener de 2015

Pel matí, despertador, dutxes (jo vaig a provar les de l'àrea, estan prou bé), esmorzar, abrigar-nos, i cap al parc!

Entrem per la banda del Far West, a través de l'hotel Gold River. Passem la entrada pel lector, però ens miren ni motxil·les, ni polseres, ni res. Podem entrar entrepans i una ampolla d'aigua per anar omplint a les fonts.

Foto!!! (en Jan no vol sortir, però hi era)

Per fi en Marc passa del metre vint, i podrà pujar a més llocs que a l'estiu!

Anem fent fotos, mentre passegem entre atraccions tancades (és molt tonto obrir el parc a les 10 i la majoria d'atraccions a les 12...)

Hi ha un pessebre:

I arribem a la part de la Xina, on hi ha un "tubing", una espècie de flotadors que baixen per una estora de plàstic, rodajats d'una molt dolenta imitació de neu o gel.

Com es veu a la foto, per pujar has d'atravessar la baixada, la qual cosa fa que sigui tot més lent (fer la baixada al carril del fons i la pujada al priner la gent no es creuaria, però no hi ha prou nivell...)

Seguim cap a una de les poques que estan obertes:

Anem fent, ara ja amb les atraccions obertes (menys algunes, com el Tutuki Splash, que no obriran).

A vegades trobem actuacions o balls (SEMPRE en castellà i anglès, això del català aquí s'ignora força)

Aquesta era molt xula, percussió amb força marxa:

A les atraccions fortes o mitges jo no hi pujo, no suporto les baixades.

A la foto, la resta de la família a Stampida:

Aquí, els altres, fent tombs pel tren de la mina (Diablo):

Anem a agafar una de les que m'agraden a mi, el tren de vapor (que aquí ni tan sols és de vapor... no hi ha nivell...)

Descansem mentre voltem, havent de baixar i tornar a pujar a cada estació. (he dit ja que no hi ha nivell?)

Després de tot el dia de voltar i fer cues, havent dinat un entrepà, fem un cafè (mentre la Judit i el Jan aprofiten per estrenar-se al Furious Baco), i ja ens col·loquem per la desfilada i l'espectacle nocturn.

La veritat és que això està força bé. Ni molt menys a nivell del de Disneyland Paris, però força bé.

En acabar, tornem a l'àrea, i ens trobem que els Reis han deixat una xocolatina, una bosseta de llaminadures, i una carta pels nens!

Com ens conèixen, els Reis!!! :)

Hi ha gent que intenta fer gresca (però no dura gens), nosaltres preferim descansar dins l'auto, sopar, una partideta i a dormir!

Diumenge, 4 de gener de 2015

Repetim la jugada dels despertadors, etc. etc., entrada al parc, atraccions tancades...

tubing amb el Marc, en Jan i la Judit marxen al Furious Baco:

Atraccions que maregen...

Una mica més de tren els que no volem Stampida (avui la Judit i el Jan també se la salten):

Quan ens retrobem, la Gemma i en Marc han trobat un company del futbol, en Pau!

Anem a l'Ankor amb ells:

Ens han mullat força però ens hi hem tornat! :D Ha estat divertit!

Dinem un entrepà a la sortida, mentre l'altra família, que porta passis express, fa la seva.

Els petits volen fotos dalt del laberint:

En Jan marxa a descansar a l'auto, i els demés ja anem cap a la entrada, encara que falta estona per l'espectacle.

Anem fent fotos:

Agafem bon lloc per veure-ho tot!

Tornem a veure la desfilada (avui una mica més complerta, amb els emissaris reials), i l'espectacle:

I, un cop acaba, anem cap a l'auto.

Preparem tot per marxar, buidem allà mateix, i tornem cap a casa. Deixo la família a casa, i vaig a posar gasoil i tornar l'auto a l'aparcament.

Totals Elna: 34 sortides i 20842 kms fets, a una mitjana de 1.68 sortides i 1030.20 km al mes, i 95 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Totals Iaia: 43 sortides i 17337 kms fets, a una mitjana de 2.06 sortides i 832 km al mes, i 101 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Totals Iaia+Elna: 77 sortides i 37004 kms fets, a una mitjana de 1.88 sortides i 901.12 km al mes, i 196 nits passades a la nostra segona caseta :-)

1. Felicitats pel blog.
    soc seguidor .
    un dubte. Fa poc mes de un any vaig estar a l area de port aventura jo sol mentre la familia estava dos dies en un paquet promocional de entrades i hotel i mitja pensio. Jo per feina vaig anar una nit solsament i vaig pensar de provar l area., Per accedir al park , tenies que anar amb la ac al parquing general.
    la pulsera per poder anar caminant es una deferencia per anar en grup de ac passion, o es ja com a norma?.
    No soc capaç de veure a la web de port aventura preus del que heu fet vosaltres ni cap informacio diferent a la de sempre anunciant la area.
    De fet a vegades penso que surt mes a compte anar al hotel.
    tinc por que si em presento un dia 4 persones surti mes car que al hotel, que almenys et donen de menjar....
    que en penses.
    gracies.
    Jaume

1. Hola!
      Gràcies! :)
      La veritat és que m'ho van donar tot fet la família xiliwili d'acpasion. Només havia anat un cop a Port Aventura abans, en cotxe, res d'àrea, i també vaig anar convidat...
      Sento no poder ajudat.
      Passa un missatge privat a acpasion al xiliwili, a veure...