dilluns, 30 de maig del 2011

Cabrerès 2011

Aquest any, per anar al Cabrerès, havia pensat en agafar un hotel i pasar-hi el cap de setmana sencer: miniCabrerès dissabte pels nens, Cabrerès diumenge, sense llevar-me d'hora, per a mi.

Tot estava ple, a Santa Maria de Corcó, per tant o bé pugem amb dos cotxes, o bé la Gemma i els nens es lleven d'hora per portar-me a Santa Maria de Corcó, o bé la Gemma es queda a Tavertet o el poble de l'hotel, sense transport...
Com que voliem (almenys els nens i jo) provar això de l'autocaravana, li proposo a la Gemma llogar-ne una, cosa que accepta.
Busco on llogar-la, i al final ho fem amb Autocaravanas Barcelona, que estan prop de la feina i surten bé de preu (però peladíssimes, no porten ni portabicis, ni tele, ni plats ni gots, ni rés, excepte pagant suplements). Dos dies, 250 euros.
La recullo divendres en sortir de treballar, deixo el Peugeot 807 a Les Franqueses, amb el portabicis dins per quan tornem (encara sort que hi vaig pensar).
Vaig cap a casa, i carreguem tooooots els trastos que cal per passar el cap de setmana. Si l'AC és teva, portes la roba, el menjar, i poc més. Però si la llogues, cal afegir la taula de camping (que no vam fer servir..), la roba de llit, tovalloles, la manguera per carregar aigua, en fi, fins el paper de l'WC... Aquest cop (tot i que no som de veure-la), fins i tot la tele, per veure la final de la Champions! Per un cap de setmana, una mica conyàs...

Les bicis les posem al garatge, plegant enrera la llitera de sota, protegides amb mantes velles:

Anem cap a Tavertet, i dormir allà, a l'aparcament de l'entrada del poble:

És un pooble preciós, i amb unes vistes impressionants, sobre tot a l'altra banda del poble.
Sopem amb vistes a les cingleres i a la Plana de Vic al fons, molt xulo!
Dissabte fem un volt pel poble, i carreguem aigua, inclosa una d'una font no tractada (posa que no és potable), pels peixos. Com que necessiten aigua sense clor... però aquesta descobririem més tard que ni pels peixos, la van palmar quatre i per pèls vam salvar els altres dos...
Passant per Cantonigròs, la Gemma comenta que hi va un company de quan anava a l'institut... i vet aquí que justament ens el trobem en mig del carrer! Xerradeta, i seguim cap a L'Esquirol.

Aparquem tocant al camp de futbol, d'on surt la Cabrerès:

Els nens fan la miniCabrerès dissabte, jo acompanyo la Judit a fer la de 8 km, i la Gemma va amb el Marc a fer les voltetes al camp dels peques. La de 8 km té algun tram excessivament difícil per la Judit, però caminant una mica, i empenyent-la jo a estones, ens en sortim prou bé.
Veig que vaig just de pastilles de fre al davant, després les canvio.

Dutxa amb aigua freda, per passarell en el funcionament del boiler... resulta que el LED no indica que està engegat sinó que falla! Ja ho posava al manual, però no ho recordava...

No aconseguim pujar al globus aerostàtic, perque se'ls acaba el gas... llàstima.

Aprofito per canviar les pastilles de davant, i guardar les mig gastades com a recanvi d'emergència.

Diumenge matí em llevo poc abans de l'hora que he quedat amb l'Ignasi, rés de matinar, i em dóna temps a esmorzar amb calma i tot. Un gustàs! :)

Fem la pedalada sense presses, la majoria del grup es desvia cap al recorregut curt, i l'Ignasi i jo fem el llarg.
Trobo el recorregut molt maco, en el tema vistes, però no tant en el tema de gaudir-lo en bici, tot molt fàcil, fins i tot una baixada llaaarga d'asfalt, que sap greu haver hagut de patir per pujar, i malbaratar aquella energia baixant per allà...
Arribada, i trobada amb la família, que ha pogut fer la pujadeta en globus aquest matí :)
Dutxa, aquest cop amb aigua calenteta a la "meva" cambra de bany privada, de conya :)

Per la tarda, a tornar l'auto, i passar tots els trastos que portem al Peugeot 807... hi caben per poc, portant un munt de coses apilades per dins, i amb les bicis al portabicis de bola de remolc.
Es revisen l'estat de tot, ens tornen la fiança, i els comento que podrien posar una galleda d'escombraries penjada a la porta de l'habitacle, per no anar amb bossetes.

I cap a la reunió familiar a ca'ls cunyats, on fem tard!