diumenge, 16 de març del 2014

Esquiada i aniversari a Formigueres

Fa setmanes que hem decidit anar a esquiar, i a la agenda només hi ha una possibilitat: el cap de setmana del 15 i 16 de març, coincidint amb el meu aniversari. Com l'any  passat, però aquest cop l'EvaV i en David i família, no poden :(  De tota manera, com que no hi ha altre cap de setmana possible, decidim anar sols.

Finalment, hi ha canvis d'agenda de l'Eva, i poden venir amb nosaltres! Perfecte!! Bé, quasi perfecte, perquè l'Eva treballa dissabte i haurà de pujar en sortir de la feina, enlloc de divendres amb la resta. No es pot tenir tot :)

Divendres, 14 de març

Ens trobem a l'Esclat de Malla, després de posar gasoil, i tirem cap amunt. El David porta walkies nous i podem xerrar pel camí :-)

Collada, Puigcerdà, i fins a Mont-Louis tot bé, però allà fem una petita errada que ens fa fer uns pocs km de volta. Rectifiquem, i el TomTom ens vol fer tornat a passar pel poble com l'any passat. Aquest any aquí no piquem :-)  (però quasi, i hem de maniobrar per agafar el camí correcte).

Arribem tard, el parking està més buit de neu que l'any passat, i més ple d'autos que l'any passat (tot i això, n'hi ha poques).

Sopar i a dormir ràpid!

Dissabte, 15 de març

Hem quedat a les 10 per baixar cap a comprar forfaits i llogar material, i per tant ens llevem només relativament d'hora, per poder esmorzar i vestir-nos.

Vista de les autos aparcades:

Lloguem el material que ens falta (esquís i pals per la Judit, esquís i botes pel Jan), i comprem el forfait tribu (familiar = 2 adults i 2 nens), més un nen afegit. 106 euros.

I comencem a escalfar per la pista verda més verda de totes (descomptant la cordeta on vam començar l'any passat).

Al fons de la foto anterior es veuen les autos, a dalt a la dreta.

La Judit al tele-ski:

I en Marc:

I la Gemma:

En Jan devia ser a dalt, ja :-D

Judit i Marc, ara de baixada:

I altre cop la Gemma:

L'Aina al davant, amb la Xènia allà al darrere:

En David:

Aquests surfers sempre són al terra :-D

En Marc, a primera hora, prou fa amb aguantar-se dret i anar frenant per les pistes verdes:

La Judit es defensa bastant més, encara:

Foto bi-familiar, a dalt de l'estació:

En Marc cada cop es llença més, i mira de copiar tot el què veu... abans de dinar ja baixa molt bé en cunya, gira i frena bé, i el descobreixo intentant frenar derrapant quan arriba a baix, fent pas de patinador als plans, i intentant saltets petitons darrere el Jan... va que se surt!!

Parem per dinar a l'auto, cal recuperar forces:

Sempre m'agrada fer una foto de la vista per la finestra :-)

Ja hi tornem:

Home, una foto on surt en Jan!

No ens dóna temps a fer massa baixades... però alguna en fem.

Un cop a baix, ja ha arribat l'Eva :-)

I per berenar.... pastís!! :-)

Moltes gràcies, Eva i David, pel pastís! (i a la Thermomix :-D). A més, està molt bó :-)

Fem sopar de grans a l'Elna, i de nois i nens a l'auto de l'Eva i el David, i anem a dormir a una hora prudent que demà ens hem d'acabar de cansar.

Diumenge, 16 de març

Tornem a trobar-nos a les 10, aproximadament. L'Eva no esquiarà, i els demés anem baixant, jo l'últim.

Avui farem pujades i baixades diverses, però no podrem anar a dalt de tot, està tancat per previsió de vent.

Això sí... un cop hem fet les baixades d'escalfament, els nois d'entre 16 i 49 anys anem a fer l'única pista negra que hi ha a l'estació:

La resta del dia, com ahir, més o menys.

Abans de plegar en David, el portem a repetir la negra:

Ell plega, i nosaltres apurem fins les tres, per dinar alguna cosa ràpid, i biaxar depressa.

Ara, una aturada d'un mes (per un viatge de feina), i ja hi tornarem per Setmana Santa.

Totals Elna: 21 sortides i 12465 kms fets, a una mitjana de 2.02 sortides i 1199.02 km al mes, i 54 nits passades a la nostra segona caseta :-)

Totals Iaia+Elna: 64 sortides i 28627 kms fets, a una mitjana de 2.05 sortides i 916.67 km al mes, i 155 nits passades a la nostra segona caseta :-)

1. Una altre sortida que ens hem perdut, però crec que ara estem en disposició de poder sortir i per tant estarem en contacte.
    Bon treball (la publicació).

1. Perfecte, doncs a veure quan coincidim :) Després de Setmana Santa, però, doncs no torno de North Carolina fins el dia 12 d'abril...
      Records per tota la família!

2. Quina bona pinta la neu amb aquest solet...(enveja sana que nosaltres aquest any no l'hem tastat)
    Encara que amb retràs...Per molts anys¡¡!! Veig que l'Eva està amortitzant la Thermomix ;-)

3. Sí, el pastís de l'Eva estava fet amb Thermomix, i estava boníssim! :)
    La neu estava bé a dalt, a la part baixa estava una mica "primavera", però s'esquiava bé.