diumenge, 21 de juliol del 2013

Camping Vall de Camprodon i bricos alarma gas i llum armari

Aquest cap de setmana toca aprofitar més campingcheques que ens van sortir de franc (en renovar-ne tres de caducats, per menys del què en val un, ens van recarregar la targeta amb els 10 originals).

A aquestes alçades de la temporada, només hi ha dos càmpings que agafin xecs, o sigui que anem al que està més a prop i pinta millor: el Vall de Camprodon.

Divendres fem el primer tram, i dormim a Ripoll. Ja havíem provat en una altra sortida l'aparcament de Can Guetes, i volia provar l'altre, el del costat dels Mossos:

Cap a l'altra banda hi ha millors vistes:

Sopem, i dormim la mar de bé, fins i tot passo una mica de fred...

Pel matí està molt ple, des d'on som sembla que fins i tot poguem arribar a tenir problemes per sortir:

o sigui que sense ni esmorzar marxem cap a l'altre aparcament, per fer-ho allà abans d'anar cap a Camprodon.

Però l'altre aparcament també està molt ple, i per tant seguim uns metres més fins el pavelló esportiu.

Un cop esmorzats, i vestits els que encara no ho haviem fet, fem el tram que ens queda fins el càmping.

A la entrada hi ha una zona per autocaravanes, però amb la tarifa de campingcheque ens surt més barat agafar una parcel·la a dins (i a més a l'àrea d'AC no hi ha ombra!).

Entrem i passem per recepció. Ens assignen una parcel·la amb bona entrada i ben situada (però m'equivoco i em poso a una altra de quasi igual :-D)

Anem a  recepció a comentar el canvi i a preguntar per les activitats:

I tornem cap a la parcel·la:

Fem un volt per descobrir el càmping, no és molt gran però té un parell de parcs infantils, un d'ells amb tirolina i un petit mur d'escalada, pistes d'esports (futbol, tennis, pàdel), la piscina, amb un llit elàstic... està prou bé.

Anem una estoneta a la piscina, i ens trobem en Ricard i en Guillem, uns bessons de juguen a futbol amb el Marc a Sant Cugat. Fora de context, reconec el pare però en el primer moment no sé de què....

En Marc, és clar, hi juga una bona estona :-)

Després de dinar, una mica de lectura (excepte el Marc, que campa més pel bungalow dels amics i pel camp de futbol, que per l'auto).

La Judit no volia llegir els llibres de Harry Potter, però la vaig convèncer fa un parell de dies per llegir-li jo el primer capítol del primer llibre, a casa, abans d'anar a dormir... i ara ja se l'està acabant!  :-)

Per la tarda, com que comença a ploure, a jugar al bar:

Vaig a fer una foto de la part d'autocaravanes (la que es veu a la dreta és encara més nova que la nostra, la devien estrenar el cap de setmana!)

No sé si el preu inclou poder fer servir el càmping, imagino que sí perquè des d'aquí es pot entrar sense control a la piscina i a la resta de les instal·lacions. Si el preu només és per dormir, em semblaria molt car.

A l'hora de sopar anem a buscar en Marc al camp de futbol, i ens costa tant treure'l d'allà que acabem tornant sense ell i ja vindrà quan vulgui :-D

Finalment apareix, i sopem.

Tenia previst fer coses a l'auto, però amb la puja no he pogut... a veure demà.

Diumenge torna a fer bon temps, i, després d'esmorzar, començo a treure eines i coses del garatge per posar un tram més de prestatges. Aquesta part no la puc acabar perquè al final resulta que dels 50 tipus de cargols que tinc, cap és de la mida: el què és de la llargada que em cal no és prou ample, el què és de l'amplada que em cal no és prou llarg...

Segueixo doncs, passant un cable amb corrent (12V) des del llum del garatge fins l'armari del boiler, per posar-hi l'alarma de gas i posar llums a l'armari de la roba, que és a sobre.

Mentre jo treballo, els demés són a la piscina:

A l'hora de dinar ho tinc tot a mitges, i no vull parar, endreçar-ho tot, i haver-ho de treure tot un altre dia, o sigui que els altres dinen però jo segueixo amb els meus cables...

Acabo a les cinc, o sigui que recullo les coses, al final fins i tot amb presses perquè comença a ploure, i vaig a fer una bona dutxa. Vaig a buscar en Marc a la sala de jocs de sota la recepció (òbviament no vol marxar i es vol quedar fins dimarts com els seus amics :-D) i marxem!

Ens havien dit que ens deixaven estar fins les sis, o sigui que marxem gairebé a l'hora exacta!

Com que plou, no parem a buidar a la zona prevista del càmping, sinó que tirem per fer-ho on no plogui.

A Sant Joan de les Abadesses fem una buidada d'aigües grises, i deixem el cassette per després de berenar (dinar, en el meu cas!), per si de cas els nens hi han d'anar a darrera hora.

Estem al costat del pont vell, aquest aparcament, amb serveis, és molt petitó, però està molt ben situat, i el poble és molt maco. Haurem de venir un cap de setmana:

Al moment de marxar apareix una altra auto, i es posa a buidar. I comença a ploure, o sigui que marxem sense esperar.

Continuem, i a partir de Ripoll tenim calamarsa. Arriba un moment en què és tan forta que tothom para als túnels, i al final ho acabem fent també nosaltres.

Quan afluixa una mica seguim, encara patint una mica pel soroll de la pedra contra l'auto, però no passa res.

Ara sí fem el buidat complet al lloc habitual, a Santa Perpètua, i anem a deixar l'Elna al parking.

La propera... les vacances!! :-)

Totals: 7 sortides i 1911 kms fets, a una mitjana de 2.88 sortides i 785.34 km al mes, i 13 nits passades a la nostra segona caseta :-)