diumenge, 9 de juny del 2013

Vilanova, BTT Gemma i camping amb brico

Dissabte pel matí la Gemma té una sortida en bici amb companys de la feina, organitzada per un que viu a Vilanova i la Geltrú. Per tant, baixarem amb l'auto divendres al vespre, i passarem el cap de setmana allà.

Finalment, per tenir més lloc i electricitat disponible (tot i que amb l'inversor això darrer no ens calia), i com que tenim Campingcheque de sobres (pagant 14 euros per renovar 3 que ens havien caducat, ens van recarregar 10, 7 de regal no sé perquè i no penso preguntar :-D), decidim anar de camping al Vilanova Park.

Divendres, 7 de juny

Divendres, tornant de la feina, passo pel parking i, després de tallar un parell de fustes per no haver-me d'endur tantes serres, vaig cap a casa ja amb l'Elna.

A punt de carregar-la, al lloc on acostumàvem a aparcar "la iaia":

Amb les bicis de la Gemma i de la Judit a fora, i la del Marc dintre (les dels nens per si volen voltar pel camping):

Baixem per autopista, per provar si el Via-T funciona (que no...), tot i que no ens agrada pagar peatges.

Arribem a Vilanova, i ens trobem que han posat cartells IL·LEGALS de prohibició de circular autocaravanes i caravanes, als dos llocs millors per dormir: la platja del Far, i l'aparcament de davant l'hotel Ceferino. Ens quedem, igualment, a aquest darrer aparcament, de cara al mar:

Els nens juguen per fora, fem quatre xuts, i a sopar i a dormir.

Dissabte, 8 de juny

Pel matí, la Gemma es lleva més d'hora, acaba de preparar les coses ja vestida de ciclista:

I descarrega la bici:

I cap al lloc de trobada de la sortida en BTT:

Poca estona després, els nens es lleven, i esmorzem... i comença a caure una tromba d'aigua, i a més no para en força estona. Patim per la Gemma, i encara més quan veiem llamps... Espero que s'hagin pogut posar a cobert a algun lloc...

Anem cap al camping, rebem un missatge de la Gemma que torna, i fem el check-in, i ens instal.lem a la zona dels Garrofers, com l'altra vegada:

Rebem un missatge de la Gemma, que s'ho repensa i  fa una mica més de volta i que tot va bé.

Ens posem a jugar al Party Junior amb el Marc, i la Judit llegeix. De sobte, veig un paio que mira per la finestra descaradament, penso que a què ve això d'amorrar-se a la finestra d'un altre, però de sobte reconec al Luis! (Canbasc, a acpasion)

Quina sopresa :-D  Ens ha vist, ha pensat que l'auto és "como la nueva de Xavi", llavors ha vist que la matrícula era nova i "local", i ha pensat que havíem de ser nosaltres.

Mentre estem xerrant, arriba la Gemma amb el company que ha guiat la sortida, el Néstor. Xerrem una mica més, i a dinar.

Després de dinar, em dedico a buidar el garatge per fer bricolatge: vull posar uns caixons (sabaters, en el disseny original) de l'Ikea, i un prestatge, a la part del darrere, a més de protegir la paret amb vinil i fusta.

La Gemma se'n va a la zona esportiva amb els nens.

Mentre hi estic treballant, apareix el Luis, i m'ajuda amb alguna idea, i amb la col·locació del vinil, que en ser una peça gran, efectivament calen dues persones.

En marxar ell, ja hem deixat la fusta, els caixons, i el vinil, posats. Poso les cremalleres on enganxaran els suports del prestatge, i deixo el prestatge col·locat.

A sopar i a dormir, rebentats.

Diumenge, 9 de juny

Ens llevem sense presses, avui no cal matinar.

Vaig a comprar croissants, ensaimada, i pa, mentre la Gemma fa xocolata desfeta. Esmorzar de diumenge! :-)

Després, la Gemma marxa amb els nens a la piscina coberta. Bé, primer ha d'anar a comprar tickets a una altra banda, una "boutique" on venen tot de coses "españolas" que inclouen barrets mexicans, però cap record de Catalunya, i que a més té l'horari molt diferent que la piscina!  Després torna a buscar més diners perquè li han dit que mínim quatre tickets i només porta prou per tres. Després de tornar, resulta que sí que pot comprar-ne tres... aquest camping està molt mal organitzat...

Jo em quedo, posant uns topalls al prestatge del garatge, i preparant-ho tot per posar vinil al terra.

En tornar la Gemma, i mentre es fa el dinar, comencem a posar el vinil del terra, però només podem posar ben enganxat la meitat perquè comença a ploure.

Dinem, recollim, i buidem aigua grisa en sortir. Només això, perquè per buidar negres i per omplir, cal anar fins la recepció a buscar la clau!! I suposo que en acabar, tornar-la. Com deia, mal organitzat.

I ja cap a casa, per l'Ordal i sense pagar pillatge. Buidem 'auto, i vaig a canviar-la pel cotxe, al seu aparcament (pasant abans per l'àrea de Santa Perpètua, a buidar el cassette).

Totals: 4 sortides i 934 kms fets, a una mitjana de 3,87 sortides i 903,87 km al mes, i 7 nits passades a la nostra segona caseta :-)