diumenge, 17 de juny del 2012

Cambrils: cap de setmana de platja i piscina

Divendres tarda, toca festa de final de curs, i de celebració dels 10 anys de l'escola (Gerbert d'Orlhac, Sant Cugat del Vallès).

Passem la tarda allà, doncs, entre activitats, inclosos un flash mob dels nens (que després repetiríem amb nens i pares...), una actuació sorpresa de La Porta dels Somnis (que ens han fet una cançó especial pels 10 anys d'escola, i que sempre és un plaer sentir-los en directe!), etc.
I la Judit diu de convidar la Pati, una companya de classe, al cap de setmana que tenim previst passar a Cambrils al camping Joan, que estrena piscina i té bona pinta a les fotos
Li diem que sí (però que no podrà convidar algú cada cap de setmana com fa darrerament!), i la mare de la Pati ens porta desseguida la maleta.

Quan acaba la festa, doncs, cap a les deu de la nit, arrenquem cap a Cambrils.

Arribem passada la mitjanit, i busquem un lloc on passar la nit. No volem entrar avui al camping, i a més a aquesta hora tampoc podríem. Acabem aparcant a l'avinguda d'Horta de Santa Maria.

Pel matí ens llevem tranquil·lament, i cap al camping Joan. Està lluny del centre, massa i tot. En fi, el trobem, i preguntem a l'entrada. Tot són facilitats, cap problema per no sortir diumenge a l'hora teòrica, ens podem quedar fins l'hora que volguem, triem la parcel·la que volguem, tot OK. Per 24 euros, 2 adults i els tres nens, un dia i gran part del segon (amb tarjeta ACSI), no ens podem queixar!

Faig una volta a peu, i trio una parcel·la, la 608, que no té veí a cap dels dos costats. Més tard, se'ns hi posarà una altra auto, crec que de Zaragoza, una família, moooolt diferent de la nostra: escampall de coses fora de l'auto, cuina inclosa, tele a fora, amb volum considerable, dos gossos, fumen i per tant hem de tenir les finestres d'aquell costat tancades, algun paper per terra quan marxen, i el to de veu, que això segurament sí que ho fem quan els nens poden amb els nostres nervis :-D.

En fi...

Un cop aparcats, piscina!

La piscina, i especialment els tobogans, són molt més petits del què ens esperàvem... ohhhh!!
Són per nens de màxim 5 anys (i més aviat menys que més).

El què té de bo, és que no té gust a clor sinó un pel salat, molt poc (tractament per cloració salina), i que no cobreix al Marc a més de la meitat de la piscina, encara que ell sap nedar, millor si toca a quasi tot arreu.

Deprés de dinar sota el tendal, hi tornem, però només la Gemma i jo (aquí se la veu esperant que faci la foto amb el mar al fons)

Els nens (la Judit, la Pati i el Marc) no venen perquè fan una gimcana, que acaba quan ja sortim de la piscina, amb l'abocament de galledes d'aigua sobre una de les monitores:

En acabar, decidim anar a la platja.

No hi ha fotos, però ens banyem poc i els nens juguem molt amb la sorra.

Després, dutxes per tots, i cap a sopar a l'auto.

Tinc por que els del costat facin soroll, tele, i xerrameca fins tard, i ens haguem de discutir, però no hi són, i quan tornen ja dormim quasi tots, i la Gemma diu que no fan soroll. Perfecte.

Pel matí, esmorzem sota el tendal, i veiem arribar una família amb cotxe i caravana. Es posen a la parcel·la que ens queda lliure al costat. Els ajudo a posar bé la caravana, i comencen a muntar un avancé, una tenda-cuina, i treuen 1.000.000 de coses de dins la caravana i el cotxe... per cinc dies (marxaran divendres), munten un xiringuito que déu d'hi dó...

En fi... el pitjor, com sempre: la tele allà a fora, per a que la sentim tots. I que fumen, i ara ens vindrà el fum pels dos cantons..

Després d'esmorzar, piscina altre cop:

Està molt plena i per estar allà, o bé anem al xiringuito, que m'he quedat amb ganes d'estrenar:

o ja ens haguésim pogut quedar a la de casa...  o sigui que cap a la platja!

Comprem una pilota, i a més dels banys, i el jugar a pilota una estona, hi torna a haver sessió de castells de sorra:

Cambrils centre, al fons... sí, està lluny:

Dinar, que ja estava preparat.  Sota el tendal. Però se sent la tele dels de la caravana. Solució: CD del Club Super3, a un volum prou baixet per no molestar ningú però prou alt per no sentir la tele.

Per la tarda, piscina altre cop, i cap a recollir, pagar, i anar a buidar i omplir dipòsits a la zona especial per fer-ho. Sí, aquesta clarament indicada amb el senyal.... i que el senyor decideix que li va bé per rentar el cotxe.

Li dic que s'afanyi, però no es dóna cap pressa.

Al final, aconseguim fer tot el què hem de fet, i marxem cap a casa.

Després de molta estona, i molta cua, arribem sense problemes, deixem la Pati a casa seva, i aparquem.

Fins la propera sortida, doncs!

Totals: 24 sortides i 9456 kms fets, a una mitjana de 2.22 sortides i 873 km al mes, i 52 nits passades a la nostra segona caseta :-)